مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-07سياسي

نامه 6700 استاد و دانشجومعلم به نمانیدگان مجلس | اعتراض به عملکرد وزیر علوم


بیش از 6700 استاد، دانشجومعلم، استاد و فرهنگی طی نامه ای به رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی عملکرد وزیر علوم را ضعیف دانسته و نسبت به آن اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بیش از 6700 استاد، دانشجومعلم و فرهنگی طی نامه ای به رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی عملکرد وزیر علوم را ضعیف دانسته و نسبت به آن اعتراض کردند.

متن این نامه به شرح زیر است: ریاست و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی  سلام علیکم  احتراما با توجه به نامه اخیر وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حذف دوره 4 ساله تربیت معلم و جذب معلم از میان فارغ التحصیلان دیگر دانشگاه ها و تربیت مقطعی آنها طی دوره های کوتاه مدت در دانشگاه فرهنگیان، ما امضا کنندگان این نامه اعتراض شدید خود را نسبت به این درخواست اعلام می داریم.

انتظار داریم مجلس شواری اسلامی عملکرد بسیار ضعیف ایشان در قبال مسئولیت قانونی خود یعنی حمایت از تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان را بررسی کرده و با توجه به عدم پیگیری و اقدام موثر از جانب وزیر علوم، در جهت توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان، رشد علمی کشور و همچنین نداشتن برنامه منسجم و موثر در راستای بهبود این شرایط در دوران وزارت ایشان، عدم برنامه ریزی برای اجرای سند جامع علمی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 6700 استاد و دانشجومعلم به نمانیدگان مجلس | اعتراض به عملکرد وزیر علوم

نامه 6700 استاد و دانشجومعلم به نمانیدگان مجلس | اعتراض به عملکرد وزیر علوم